Fredag

05.50 ringde min klocka idag. Väldigt tidigt får man väl säga.
Jag hörde hur regnet smattrade på min fönsterruta. "Åhhhh" suckade jag. Hade flygning till Norrköping och var tvungen att planera tider och bränsle, därav ställde jag klockan så tidigt.
Men drog en snabb slutsats att nån flygning, det skulle det inte bli. Men min sömn var störd och jag kunde aldrig riktigt somna om igen.
På så sätt kan man förstöra en skön natts sömn.

På eftermiddagen har jag varit på Erikslund med grabbarna i fyra timmar utan att göra nånting. Nånstans kan man väl säga att det är en bragd ändå, att fördriva så många timmar. Fast vi åt i och för sig mat i ca 40 min. Men resten av tiden ägnade vi åt att ströva omkring på Mediamarkt och ligga i soffor och sängar på Nisses.
Det var ju som sagt inte den effektivaste eftermiddagen i mitt liv men ibland ska man bara ta det lugnt, och när man har sommarlov och det är riktigt skitväder så får man göra det bästa av situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0