Nedstämd.

Jag kan bli så jäkla trött på saker ibland. Då blir jag lite illa till mods och vill bara åka bort långt åt helvete.

Idag hade jag match, den första efter sommaruppehållet. 0-8 var slutresultatet. Fan i helvete.
Jag orkar inte förlora längre. Varenda jäkla match.
Motståndarna var inte ens bra, de hade bara en avbytare. De hade även tio skott på mål varav åtta gick in. Och det var inte målvaktens fel.

Det är så skandalöst dåligt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vi har bra spel och spelar delvis ut lagen vi möter, men vi har ingen effektivitet i anfallen. Vi bara håller i bollen och skjuter inte, mycket för att det inte finns något läge att skjuta. När det väl kommer till kritan så är det en spelare som springer med bollen medan resten står och kollar på .

Själv gjorde jag en ganska bra match, vann de flesta duellerna på mitten och fördelade ut bollarna på kanterna som om jag aldrig hade gjort något annat. Men vårat försvarsspel räcker inte till, och det är väl egentligen hela lagets fel.
Det stod 0-3 i halvtid och vi var med i matchen. Efter 0-4 och 0-5 blir jag nerflyttad till mittback och det var ingen lätt uppgit när bara halva laget springer.
Motståndarna kom gång på gång 6-7 man mot vår fyrbackslinje. Då kommer man igenom förr eller senare.
Men vi ska inte förlora med 0-8. Det är sjuuukt. Vill bara sluta spela, dock så är det typ nio omgångar kvar och jag viker aldrig ner mig. Jag kämpar in i det sista för jag är inte den som ger upp. Men det tar på psyket och kroppen att förlora med stora siffror hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0