Kroglivet

Jag provar på ett nytt fenomen.
Krogbloggning.

Här sitter jag på en club och ser hur berusade människor rör sig omkring med stapplande balans, de flesta har druckit på tok för mycket. Min vän David är en av dem, oj vad han är dragen, han.
Han sitter här med två shotglas och en öl (som om han inte redan har druckit tillräckligt). Han vinglar till på stolen och han skriker allt han vill få sagt, trots att det endast är en meter oss emellan. Det dröjer inte lång tid innan han välter ut ölen över bordet.
Bra David, duktig idiot.
Julia är även hon riktigt dragen, som ett jävla as. Hon var vild på förfesten och drack allt som ställdes framför henne, det gör hon nu också.
Ungdomsfylla är roligt till en viss nivå, inte denna.

Några okända personer slår sig ner vid samma bord som mig, jag vill bara be dem att fara åt helvete. De stinker sprit och billig parfym och de ger mig totala prostutitionsvibbar.

Det här är verkligen inte ett liv jag vill leva, det på krogen.

Kommentarer
Postat av: Selina J.

Krogen är inte bara dynga, just so you know.

2008-12-20 @ 19:33:49
URL: http://hairflipaway.blogg.se/
Postat av: Selina J

alltså nu vill jag bara klarlägga här att jag håller med dig om att det förekommer dynga och jag tänker inte försvara att sådant går att undvika men det finns en annan del som är kul. Det finns en viss gemenskap (då menar jag inte fyllan som pratar utan real-människor), musik och dans.

2008-12-20 @ 19:44:50
URL: http://hairflipaway.blogg.se/
Postat av: nicole

heheheh:P är jag också en sån som dricker allt som ställs fram? :P

2008-12-20 @ 22:25:47
Postat av: Mathias L

Nicole, dig ska vi inte ens prata om... du e inget annat än ett djuriskt litet groggluder !

2008-12-20 @ 23:34:12
Postat av: jeppster

hehe. mathias, det var precis det jag tänkte skriva ;)

2008-12-21 @ 09:48:23
Postat av: Anonym

Det är bara för att du hänger med fel crowd ju!

2008-12-22 @ 01:16:57
Postat av: thai-nicole

HÖHÖ. i thailand gäller bara gratis drinkar och champagne:p

2008-12-25 @ 07:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0