Slå en pling/skicka ett mail

Jag försöker se på höstterminen 2008 (observera att det uttalas tjugohundraåtta - INTE tvåtusenåtta) som en helhet, jag försöker konkludera skiten.
Det kan jag göra och det har jag gjort med hjälp av tre mycket väl valda ord.
Plugg, sömnbrist, stress och dåligt väder.

Nu är det i alla fall jullov. Jag är ingen fanatiker av julen som så men det ska bli riktigt skönt att få slappna av ordentligt.

Ni som känner att ni träffar mig för lite, nu har ni chansen att boka in mig på möte/träff/date/fika/bio/fyllekväll eller liknande, jag kommer under julen vara kontaktbar på många olika sätt.

Här når ni mig:

[email protected]

[email protected]

Alternativt på telefon/sms: 073 - 580 99 29

Vi hörs och ses
// Jesper



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0