VLT vet hur man gör

Kolla in den här länken.

Avgör själva hur stort nyhetsvärde den har.
Det finns tre saker jag vill att ni lägger märke till.

  • Kolla miljön i vilken bilden är tagen. Det är det sämsta jag har sett. Det verkar ju som att det är en skämtbild eller nåt, vad tänkte de på?
  • Se stavningen på "fördjäkligt", det heter faktiskt inte så. Jag har väldigt svårt att tänka mig att den citerade personen uttryckte sig på det sättet.
  • Vad tycker ni egentligen om de 15 hängivna supportrar som samlades utanför arenan? Har ni någonsin hört något så patetiskt?
    Jag undrar hur det gick till när de möttes där borta utanför ishallen, var det så att de såg varandra och sen var det något i den här stilen:
    -Hallå där, vad gör ni?
    -Vi är här för Tornberg.
    -Åh, det är jag också, kan jag stå med er?

    Och vad gjorde de?
    Stod det femton personer och hade banderoller och ramsor för Tornbergs skull?
    Om jag var nyhetsreporter skulle jag överhuvudtaget inte nämna den lilla sorgliga skaran människor som hade samlats för en sådan sak. Jävla idioter.

Kommentarer
Postat av: et

det heter inte fördjäkligt, det heter förjävligt!

du det var faktiskt på riksnyheterna på radio så ett officiellt erkänt nyhetsvärde verkar ha funnits även om gösta inte gjordet rättvisa.

2008-11-14 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0