För övrigt

Det var tydligen ingen som föll för mitt förstaoktober-skämt. Jag menar "Nu slutar jag!"-inlägget.

Det var såhär, jag kom på världens bästa aprilskämt (för det var ju fantastiskt bra) men det var lite segt att vänta tills den första april. Därför tog jag det den första oktober istället.
Originalitet är nyckeln till framgång brukar jag säga.

Allt jag sa var ju förstås befängt. Jag älskar ju allt det där, möjligen med undantag av lärarna (jag nämner inga namn).

Men så ligger det till.
Det var väl egentligen inte så oväntat att ingen gick på det här, att få en framtvingad aggression att verka realistisk är inte det lättaste. Jag ska jobba på det - tills nästa första oktober kanske.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jag vet att du älskar mig ;)

2008-10-03 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0