MS Röj


Det här spelet har hållit mig sysselsatt sedan jag kom hem från skolan.
Ett mycket stimulerande spel får man väl säga.

Jag är extremt stolt över att kunna presentera vissa rekordtider jag har på det. Jag är nämligen lite av en expert inom området.

På Nybörjar-röjare så har jag det näst intill oslagbara rekordet på blotta fem sekunder. På den här tiden har jag alltså lyckats lokalisera 10 minor, det är sannerligen värt en applåd.
Tack, ni kan sluta klappa nu. Det går även bra att stänga munnen.
På Amatör-röjare, med inte mindre än 40 minor, har jag också en ganska oslagbar tid. På 72 sekunder har jag lyckats lösa den här varianten, fantastiskt snabbt om jag får säga det själv.

Idag har jag inte ägnat mig åt Stor-röjarnivån, men jag vill minnas att jag har en ganska bra tid där också. Sitter man i några dagar och klickar så blir man jäkligt snabb i fingret och man klickar som aldrig förr.

En ganska ovärd men dock prestigefylld sport.

Kommentarer
Postat av: Ally

Haha, jag har reckord på proffsnivån på 88 sekunder...slå det du XD

2008-10-06 @ 17:26:53
URL: http://allyhuang.blogg.se/
Postat av: jeppster

Det låter bra, men jag försäkrar dig om att det är fysiskt omöjligt. Det skulle innebära att du klickar i 1,13 minor i sekunden, plus de resterande rutorna. Det går inte.

2008-10-06 @ 18:23:51
Postat av: Ally

Det kan visst det!Har mitt rekord på datorn =P Bara för att du inte kan! David kan bevisa att jag är bäst !XD Du behöver inte alls klicka på alla, du kan låta bli.

2008-10-07 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0