Fotbollslunch

Jag, Johan och Sundin var på Pitchers idag.
Vi såg på Liverpool - Manchester united. En mycket bra match med ett bra resultat, 2-1 till Liverpool. Trots att varken Gerrard eller Torres var med.

Vi åt samtidigt som matchen spelades och hade det gott. Det var härlig stämning inne på restaurangen, alla var inne i matchen och skrek på domaren och applåderade när det blev mål. Riktigt kul var det.
Jag var lika taggad som vanligt, men satt nervös matchen igenom, jag är alltid nervös när Liverpool spelar, jag vill så gärna att de ska vinna.
Så när slusignalen ljöd och matchen var slut så var jag tillfredsställd.

Maten är god på Pitchers, jag tog kycklingpasta med kryddig tomatsås. Det smakade helt bra, om man ska klaga på något så kunde det ha varit lite kryddigare, alltså starkare. Men kycklingen var jättefin och smakade kanon.

En trevlig eftermiddag med grabbarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0