Att bli vuxen!

Jag är ju väldigt finurlig och mogen ibland, det får man säga. Se bara på detta!
Läser ni förresten twitterinläggen ute till höger? Där får man veta lite mer uppdaterat vad det är jag håller på med.

Påskägg

Av någon underlig anledning blir bilderna vända åt fel håll, det här är något jag inte orkar redigera så man får tänka att den ska vridas 90 grader åt höger eller så vänder man på huvudet eller nåt..

Påskägg

Hata chelsea

Ser ni vad som står på den här bilden? Det var svårt att få med hela texten, det ska stå "HATA CHELSEA" i alla fall, ni kan ju fundera lite på det budskapet..

Jag är på väldigt skojfriskt humör idag, helt fantastiskt är det. På allvar alltså.
Jag har hittat ett citat som jag tycker är ganska kul, ni kanske inte delar min uppfattning. Jag tycker att det är väldigt talande.

"Sleep is an excellent way of listening to an opera."

Kommentarer
Postat av: AnOnYym

Ha, du klagar på stans gator när du själv sitter inomhus pluggadnes 95% av den levande tiden.



Tycker om dig iallafall :)

2009-04-12 @ 20:27:46
URL: http://hairflipaway.blogg.se/
Postat av: AnOnYym

Okej, jag var inte rättvis. 90% då,.

2009-04-12 @ 20:28:42
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0