Ett blogginlägg (i en nästan-blogg)

Jag tänkte prova på det som så många bloggare gör, att beskriva vad man själv har gjort. Det är ett format som återkommer överallt. Så ni får ha överseende med att jag inte riktigt vet vad jag gör här.

Förra fredagen satt jag hemma för mig själv.
Jag hade bjudit in en dam, men denna infann sig inte på kvällen i fråga. Det var ju lite synd. Men jag hade det mysigt ändå, jag har nämligen inga problem med att vara ensam hemma. Det är bara skönt och fridfullt och väldigt fritt.

Jag bakade chokladbollar och lagade mat och sedan åt jag maten framför teven och jag kollade på filmen som jag hade hyrt. Riktigt gött var det.
Till efterrätt åt jag chokladbollar och körsbärstomater. Ni vet de här små röda jävlarna? De är ju helt ljuvligt goda.

Filmen jag kikade på var Batman - The Dark Knight. Galet bra film, jag såg den tre gånger under själva hyrandet så man kan väl säga att de 19 kronorna gjorde valuta för pengarna.

Det är ju egentligen konstigt att jag tycker om att kolla på samma filmer om och om igen. Det känns inte alls äventyrligt. Men förändringar är inte min grej. -Nej, det är det inte.

Det får mig att tänka på ett citat ur filmen.

Joker: It's simple. We kill the batman.
Maffiaboss: If it's so simple. Why havent you done it before?
Joker: If you're good at something, never do it for free.
Maffiaboss nr2: How much do you want?
Joker: I want half.
Maffiamedlem: Ha-ha. You're mad!
Joker: I'm not....No, I'm not.

Jaha, det här blev ju inte alls sammanhängande. Precis som det så ofta blir.

Kommentarer
Postat av: josefine

Det lät ju riktigt mysigt ju! :D

2009-04-19 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0