Öh,eh,uh..ha?

Det har för mig varit en lång vecka. Med betoning på lång. Så prova att säga det igen med den betoningen.

Det har för mig varit en lång vecka.

Jag kan väl sammanfatta den med att jag har haft en massa sömnbrist. Min studiemotivation har varit ofattbart låg och jag kan verkligen inte skrida till verket. Hur mycket jag än försöker så fungerar det inte. Min hjärna har totalthavererat, den har tagit semester. Förhoppningsvis är den snart tillbaka.

En annan sak med min hjärna för tillfället, den tänker för mycket. Och på fel saker. Jag börjar med att fundera på min studiesituation och sedan omvandlas tankarna till något helt annat. Gång på gång.
Nu när jag tänker på det kommer jag på precis det rätta ordet för hur jag känner mig;

Distraherad.
Distraherad och trött.

Kommentarer
Postat av: sellepelle

Gubben då, du får kämpa på nu ett tag till.



Du vet att allt mitt hopp ligger på dina axlar ;)

2009-04-29 @ 10:07:17
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0