Halebop

Jag ringer från och med nu med Halebop. Detta på grund av att jag blev lite arg på tele2 men framförallt eftersom jag fick en ny telefon vid operatörbytet.
Det är ganska olikt mig ändå, att göra något så radikalt. Av tradition är jag bakåtsträvande och konservativ. Människan är av naturen konservativ, och jag är värst. Så brukar jag säga. Och det är jag.

Men det är inte alltid då förändringar är av ondo. Det händer att jag helt plötsligt tar en annan väg när jag cyklar till jobbet, eller byter från lättfil till vanlig fil, jag tar två ostskivor på smörgåsen istället för en, jag tar hissen ner istället för att ta trappan.

Jag är nog ganska radikal, trots allt.

Kommentarer
Postat av: Karin

2009-08-03 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0