Semester

..det är i alla fall vad jag kallar det.
Jag är inte arbetslös, gud nej, jag är bara mellan två jobb.

Nu kan jag gå upp när jag vill, gå och lägga mig när jag vill, göra vad jag vill och det finns ingenting som direkt binder mig. Det är väl som på semestern?

Inga fler kvällar då jag börjar bli trött vid 2130-snåret, inga kvällar då jag vid 2145 får kämpa för att hålla ögonen öppna. Inga morgnar med uppstigning kl 0500.

Jag vill ju egentligen jobba, men det känns rätt skönt att vara ledig just nu.

Dagens agenda:

09.00 Uppstigning. (betänk att det är fyra timmar senare än när jag vanligen går upp)
Fram till 12.00 Frukost i omgångar samt pauser i sängen
14.00 Möta upp mäster Wennergren och inhandla saker för kvällen
16.00-söndag Kräftskiva och allt som det innebär (sprit? ooja!)

Jag ska försöka vara duktig och fota!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0