En "blogg" med kvalitet

Det finns ju ofantligt många bloggar ute i Sverige. Och de är alla av olika form, kvalitet och kvantitet. Mest är det usla bloggar, folk som absolut inte kan skriva gör det ändå - många utan att inse denna bristfällighet.

Jag påstår inte på något sätt att jag bedriver en särskilt framgångsrik blogg, för det är ju inte riktigt en blogg, bara nästan.
Därmed har jag avskrivit mig från kategorin bloggar (ganska smart får man säga va?).

Hur som helst.
Visst finns det ändå ett ganska bra innehåll i det jag skriver? Det finns ett underhållningsvärde som fångar uppmärksamheten.

Ni får kalla det narcissism eller kanske också hybris om ni så vill, det är allt i sin ordning.
Men jag nästan ryser av någon sorts finurlig upphetsning när jag läser igenom gamla inlägg, det är tydligt att ni alla har att göra med en praktskrivare. Och hör här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0