Nytänkande idé

Jag hyrde en film. Jag hade inte sett Arn-filmerna så jag bestämde mig för att det var dags, de är ändå väldigt omtalade och eftersom den första filmen är den mest påkostade någonsin inom svensk film borde den vara värd att se.
Jag hyrde alltså Arn och det var först när jag kom hem som jag insåg att jag hade hyrt del två. Jag hade ingen aning om att den redan hade kommit ut som film.

Eftersom jag redan hade betalat för filmen var det lika bra att jag kolla på den, även fast jag inte har sett den första filmen.
I efterhand kan jag säga att det gick hur bra som helst, nu behöver jag inte se första filmen heller - jag vet ju hur det slutar nu.

I och med detta kom jag fram till att det här är ett tidssparande och mer ekonomiskt sätt att se filmserier som finns i flera delar.
Man ska alltså vänta tills alla delar har kommit ut och sen kollar man bara på den sista delen. Är inte detta en nytänkande idé? Och visst är jag klyftig som har kommit på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0