Branding

Jag hoppas ni är familjära med uttrycket. Branding är allt. Allt. Inte sant, Karin?
Det handlar om att framstå på rätt sätt, att umgås med rätt personer. Eller, inte umgås kanske, snarare synas med rätt personer.
Jag vill inte glorifiera mig själv, nej, det vill jag inte. Men det är ett faktum att jag har samtalat med Anna Book, är inte det något att skriva i sitt CV? Va? Visst är det så?
Jag har även spelat golf med Vincent Hamilton, det var helt lysande för mitt varumärke. Han var väldigt manlig, bytte tröja vid tre tillfällen. Jag tror han tyckte det var varmt. För övrigt hade han ganska schyssta muskler på överkroppen, han själv verkade tycka det i alla fall. Jag såg hur han liksom beundrande studerade sina överarmar i någon sorts tyst kontemplation. Men det var bra för mig att bli sedd med honom, väldigt bra.
Snygg-Erik har hälsat på mig också, det är en fin merit. Fast det vet ni ju redan.

Alex Schulman har en gång mailat mig, är inte det ganska fantastiskt? Jo, absolut. Jag brukar använda det som raggningsreplik. Då blir alla liksom maniska och börjar fråga vad han skrev och vad som hände och hur jag svarade och dittan och dattan. Men jag tar det nu så vet ni alla, jag svarade naturligtvis inte. Hur hade det sett ut för mitt brand?

Ja, här ser ni hur man får agera för att vara i trim. Jag har verkligen legat i och är erkänd inom kändisvärlden, det kan man väl någonstans hålla med om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0