Förklaring

Äsch, det var ju egentligen ingen som reagerade. Men om ni läste inlägget under var det en bild på "min bror".
Det där är inte min bror. Jag har ingen bror.

Mannen på bilden heter Robert.

Men aningen märkligt är det ändå. Vid flera tillfällen har folk kommit fram till mig och frågat efter om jag har en bror och de har alla refererat till snubben på bilden. Senaste gången det hände var nu i veckan på mitt jobb.

Arbetskollega: Du Jesper, har du en storebror?
Jag: Nej, hur så? (jag började få onda aningar direkt)
Arbetskollega: Aha, nej, du är skitlik en jag känner bara.
Jag: Jaså? Säg inte att det är Robert.
Arbetskollega: Joo, det är det. Ni är aslika, typ kopior.
Jag: Nej, det är vi inte!

Och som sagt, det här var inte den första gången.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA, va de inte han vi såg på ett studentflak jag och emelie förra sommaren???

2009-07-06 @ 19:29:18
Postat av: jeppster

japp, emma, du har helt rätt. vilket ju är skumt som fan. (inte att du har rätt alltså men att ni påpekade det)

2009-07-06 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0