Skriv brev!

Jag saknar tiden då man skrev brev. Det var så roligt att få ett brev med frimärke och adress och alltid spännande att öppna och kolla vem det var ifrån.

Sedan kom e-mail, och det är ju också lite kul att få, men sedan ersattes det också. Nu är det SMS och sådan där skit, och allt sådant blir ju så banalt.
Nej, jag ska sätta mig i eftermiddag med papper och penna och konstruera några brev. Har man tur kanske det kommer ett i sin brevlåda den närmaste veckan, om inte annat kan man be om det så kan jag koka ihop något.

(Jag har förresten övat på att skriva brev lite och det ser inte särskilt lovande ut, tyvärr. Jag har skrivit två stycken men det blev bara skit av det. Men det kan bara bli bättre, vilket ju är positivt)

Kommentarer
Postat av: B

Hoppas du fick mitt brev nu i dagarna;)

2009-07-23 @ 01:31:03
Postat av: Jeppster

Of course :D

2009-07-23 @ 12:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0