En resa

Jag gör många resor runt om i landet. Jag tycker det är viktigt att känna riket på pulsen, träffa de människor som faktiskt utgör det här fantastiska landet.
Härom dagen besökte jag hufvudstaden, Stockholm. Det var ett tag sedan jag var där senast och jag förvånas av hur mycket man glömmer på så kort tid. Stockholm är ju verkligen en riktig stad, en som man kan vara stolt över.
Man kan med gott sinne bjuda över folk från andra länder och visa upp den här staden för den har verkligen karisma. Den är så vacker med alla holmar och gamla byggnader samtidigt som den är toppmodern med alla möjliga färdmedel och infrastruktur. Jaa, man gläds verkligen över att vistas i denna vackra stad.

Och när man sedan tillbringar visiten med gott sällskap, så gör det inte saken värre. Ohnej, det är verkligen att rekommendera.
Det blev inte sämre av att bli hembjuden på god mat, nej, det var helt förträffligt.
Tack till familjen Björnelund, ni fick mig att känna mig som hemma!


Kommentarer
Postat av: Selina

HUr var resan till sthlm då? :)

2009-07-27 @ 16:35:04
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0