Idééééébrist

Mina idéer är typ slut, och senast jag skrev ett inlägg om att så var fallet kom jag på en massa saker att skriva om. Detta är alltså min förhoppning.

En annan metod jag använder är att försöka ta mig igenom en jäkla massa litteratur för att få inspiration. I egenskap av blivande krönikör så får man ju bara inte ha slut på idéer! Då kanske jag blir sparkad och det skulle ju vara hemskt tråkigt, oooh så tråkigt det skulle vara.

Det här får mig faktiskt att vilja berätta om en anekdot som fick mig att fnissa för en tid sedan.

Jag och Josefine var ute på promenad, vi pratade om högst banala saker och helt plötsligt, från ingenstans, hör jag henne utbrista:
"Oooohh, jag har fyra citroner i mitt kylskåp"

Då skrattade jag. Det kan ni också göra. Ha-Ha-Ho-Ho.
Jag medger att det inte var så lustigt såhär i efterhand..


Kommentarer
Postat av: josefine

Det var roligt då! Hoppas du har det bra.

2009-06-22 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0