Min utbildning

Min utbildning börjar sakta men säkert lida mot sitt slut.

Jag tänkte därför att det skulle vara lite skoj att rada upp några minnesvärda citat. Dessvärre har jag råkat radera mitt dokument med citat... Men jag börjar och säga några som jag kommer ihåg, och om man vill får man fylla på.
Då är alla nöjda och glada och inte minst jag.

"Man tror att det är köttfärspaj, men det är glasbitar där i"
-Jacob Lindforce

"Cessnan är som ett flygande kylskåp med motor"
-Andreas Svensson

"Du kan lika gärna slå mig med en lätt frusen utemöbel!"
-Jacob Lindforce

"I'm a fucking pilot baby"
-Johan Norberg

"
Tänk er en ölburk i kylen.. nej, förresten, tänk er en colaburk"
-Henrik Carlstedt


[Fysik-Jenny har precis ramlat över något under en genomgång i klassrummet och åstadkommer ett förfärat tjut]
"Det är ju inte helklass i alla fall"
-Emelie Bertling

Kommentarer
Postat av: Anonym

citaten blir roligare om man citerar dem exakt jesper ;) men du fick ju med poängen till viss del iaf .. :p /n

2009-06-05 @ 23:34:58
Postat av: Emma

haha vänta du bara jesper, ska jag ta alla jag har skrivit ner? Jag har ju trots allt spenderat några dagar i veckan mer än du i samma rum som lindforce...

2009-06-06 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0