Studentskiva

Det var trevligt. Dock lite skräckblandad förtjusning att kröka med lärarna.
Men jag tycker att de bjöd till bra i alla fall, även om jag tänkte mig för en extra gång hela tiden innan jag sade eller gjorde något. Och jag var inte den enda som gjorde det.
Jag har lite funderingar angående kvällen.

-Vems idé var det med den där jäkla lamboleken? Jag fick massa öl i håret, inte alls angenämt.

-Plutos service var under all kritik, vilket ju var tråkigt. Fast deras fotograf var ett riktigt kap..

-Var SND dragen?

-Hur mycket hade Lyxell druckit?

-Varför var Emma gnatig?

-Var tog Jonathan vägen?

-Var tog Karin vägen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

MIN och hade du gjort RÄTT hade du aldrig fått det. Ett bevis på att du REDAN hgade druckit för mycket INNAN middagen ;) hihi

2009-05-16 @ 19:43:26
Postat av: Fotografeeeen

Be gentle! Igår var det väldigt fullt och de hinner inte serva alla hela tiden. Creds till dom tycker jag :)

2009-05-16 @ 21:22:51
URL: http://hairflipaway.blogg.se/
Postat av: Emma

Jesper, du skulle druckit upp.. Men annars tycker jag att du ska ta ett snack med ORI om snapsvisor, han verkade ha koll. Vad betyder gnatig????

2009-05-17 @ 00:42:56
URL: http://nfm.blogg.se/
Postat av: Jeppster

Druckit för mycket? -njaa, snarare tvärtom.



Hm, de hade sagt att det skulle börja 20.00 och vi fick maten 21.30..



Gnatig betyder gnällig typ, som om man klagar på att man har ont i fötterna till exempel..

2009-05-17 @ 09:18:48
Postat av: Karin

Du verkar alltid tappa bort mig när vi är ute! Det torde vara lättare att hitta mig då, jag är ju 12cm längre!!

2009-05-17 @ 14:15:31
URL: http://bdk.blogg.se/
Postat av: jeppster

haha karin! du har en poäng!

2009-05-17 @ 14:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0