HPHT09

Jag gjorde högskoleprovet igår. Jag kan inte säga hur det gick.

Jag minns hur det var efteråt förra gången jag gjorde det. Där satt jag tillsammans med två vänner framför text-tv med mina svar. Som när man kollar tipsraden.

Det var nästan exakt som att kontrollera stryktipset. 13 rätt, det vill säga alla rätt, får man aldrig. Det finns inte. Men man kanske har 10 eller 11 rätt så att man vinner en liten summa åtminstone. Men så var det inte heller.
Det hela var bara ett enda stort debacle.

Uppgivna suckar och ett nästan tragikomiskt anlete. Satan i helvete.

"Åhh, här är ett rätt svar!" var det någon som sade.
"Nej? Är det sant? Ett till?" utstötte någon annan.

Jag behöver väl knappast förtälja att det inte haglade av poäng i det där tv-rummet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du igår? nicole

2009-10-25 @ 11:48:56
Postat av: jeppster

jaa, det vet jag ju inte. men kanske 1,4. 1,5 om jag har tur..

2009-10-25 @ 11:50:31
Postat av: Anonym

rättade du inte ditt papper igår? jag gjorde på värsta flumstället, inte alls så strängt som i ´västerås. jag förstår att det finns folk som får 0.0-0.5, för jag tror att jag gjorde med dem igår;) haha vissa satt och räckte iupp handen och ville ha hjälp:P

2009-10-25 @ 12:02:09
Postat av: jeppster

men du var inte en av dem iaf?

Det är väl typ 30% som får 0,0 tror jag :P

2009-10-25 @ 12:03:58
Postat av: nicole

haha nej förhorhoppningvis inte. nej men 1-2% typ:p hur gick orden? bättre än sist? var många svåra som jag ALDRIG hört,m typ SISU och FARSI? används dem??? heh

2009-10-25 @ 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0