Ni är lögnare!

Jaa, det var ju på allvar inte meningen att lura någon av er.

När jag hämtade min bil igår på Silvan, upptäckte jag att Silvan inte finns där längre. Det var helt igenbommat. Det innebär att alla ni som blev tillfrågade om min vistelse och svarade att jag var på Silvan, ni ljög!

Det är sånt som händer, ingenting alls att deppa över. Gudarna ska veta att jag också har ljugit i mina dagar, eller jaa, det lär de ju redan veta. De är ju gudar, right?

Nu till det mer väsentliga. Jag fick ingen parkeringsböter! Woooo! Jag lyckades trots allt överlista stadens alla lapplisor, tillsammans med mina ljugande läsare förstås.
Tack.

Kommentarer
Postat av: Karin

Och vad menar du med medlem på bloglovin? Visst är jag det, men min blogg är inte kopplat till mitt medlemskap! Så nu får jag allt be dig att förklara.



Jag gick med i Bloggportalen, men jag ser fortfarande inte hur många besökare jag har per vecka. Var är den ikonen?

Puss

2009-09-06 @ 13:57:10
URL: http://bdk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0