Uppmaningar till Anna Book

Det är ju ett faktum att jag har talat med Anna Book. Det är lite onödigt av mig att nämna det, herregud, alla vet att jag har talat med henne. Alla vet det.

Därför anser jag mig någonstans ha rättigheten att föra fram vissa uppmaningar och även vissa konstateranden angående den här kvinnan.
Hade jag inte träffat henne, hade jag inte sett henne i ögonen, hade jag inte kallpratat med henne och hade hon inte haft sitt tillgjorda lilla leende på sina läppar, då skulle jag inte ha sagt något om henne.

Till Anna:

Anna, man kan inte bara äta. Man måste bajsa också.

Anna Books favoriträtt är SMÖR! Anna, du kan inte bara äta smör.

Anna Book har både bullimi och alzheimers, hon äter tills hon spyr men sen glömmer hon att spy. Gör inte så Anna!

Men framför allt! Man kan inte bara äta, man måste faktiskt bajsa också.

anna



Kommentarer
Postat av: Joppe!

Hon är ju min granne på sommarstället. Tro inte att du e något nu joppe :)

2009-09-10 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0