Tio fakta ni bör känna till!

Det finns några saker ni bör känna till om mig, för att klassa er som mina vänner. Ni som, Gud förbjude, inte har koll på detta - you had better read carefully!

- Mat från havet, skaldjur, fisk, rom, ostron, jaaa, allt det där. JAG ÄTER DET INTE!

- Mitt lag som jag håller på är LIVERPOOL FC, inget annat.

- Godis i all ära, men det är inte en favorit. Jag äter BULLAR och KAKOR.

- Jag är språkpolis. Möjligen den främste, eller mest aktiva åtminstone.

- Jag uppskattar ÄRLIGHET. Försök inte ljuga för mig, det går inte. Och även om ni tror att jag inte märker det - det gör jag.

- Jag är inte snål, jag är sparsam.

- Jag har träffat ANNA BOOK.

- Jag kan inte sjunga. Men jag vill kunna! Och all sorts uppmuntran möter jag gladeligen.

- Jag har en knäskada i höger ben som hindrar mig från att nå den yttersta eliten inom fotboll.

- Min sömn är min högsta prioritet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0