Greven av Monte Cristo

Jag älskar den! Berättelsen, historien, verket. Boken och filmen.
Jag har läst boken tio gånger och sett filmen tjugo gånger. Är inte det lite sjukt? Kanske.

Alla har ju sina egna nischer, min är Greven av Monte Cristo. Jag har försökt att dölja det länge, men nu har det slutligen kommit till allas kännedom.

Ni känner inte igen detta? Kolla HÄR DÅ!


Hört på intervju:

Hon: Vad gillar du att läsa?
Jag: Jag gillar klassiska verk, gamla godingar.
Hon: Jaha.. Kan du ge nåt exempel?
Jag: Aah, ehh, Defoe och Alexandre Dumas typ.
Hon: Okej, Dumas, vad är det han har skrivit nu igen?
Jag: Det är han som har skrivit "De tre musketörerna" och "Greven av Monte Cristo".
Hon: Ahh, jaa, justja! .. Hur tänker du fira din födelsedag .. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0