Intimiderande (ja, det är mitt ord)

Söndag morgon och en molande huvudvärk irriterar mig. Jag är trött och allmänt seg. Som det ska vara dagen efter lördag!

Det finns många saker att bli rädd för. Helt allmänt alltså. Ofta handlar det om gubbar med våldsamt sinne, tjuvar, rånare, människor med mörka kläder kanske.
Jag har däremot erfarit något som är långt mer skrämmande än allt det andra.

De två senaste helgerna har jag blivit utsatt för den värsta formen av terror. Japp, ni har rätt. Kvinnlig terror.

En högst udda tjej som hade en märklig fetisch. Hon bet mig i mitt vänstra öra! Sjukt. Kort därefter nafsade hon i mitt andra öra! Ännu sjukare.
Jag har en viss slipsknuts-fetisch. Nota bene - en viss! Och det kanske är sjukt det också, men att bita någon i öronen, jaaa, det tar priset.

En annan händelse involverar en 40-plusare som saknade självdistans. Jag kan väl säga att hon hade en ganska skev självbild.

Och igår, OCH IGÅR! -Nej, jag ska inte tala om igår.. Herrejesus, satan i helvete.

Dessa små incidenter får mig nästan att vilja bli totalt asexuell. Och då är det illa hörrni!

Då.Är.Det.Illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0