Accidently in love

Jag har nästan glömt bort att jag har något som nästan är en blogg!

Det är ju faktiskt sommar med all sin glans. Och vilken sommar! Underbart väder! Jag trivs. Jag trivs jättebra. Det är inte riktigt skrivsäsong vill jag skylla på. -Ja, det gör jag.

En grej bara! Jag har återigen fallit i kärlek (för övrigt en fullständigt värdelös översättning). Gråt inte mina kära damer, bara för att jag har hittat kvinnan jag ska gifta mig med kan jag fortfarande vara er kompis.

Hon är snygg, hon är intelligent, hon är rik och hon är ..eh.. 29.. Det är mest till min nackdel då jag är nio år yngre, men vafasen. Det finns faktiskt bra mycket större diskrepanser ute i kärleksvärlden.


Meddelande till Rachel Bilson: JAG ÄLSKAR DIG!

Rachel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0