Mañana mañana!

Imorgon är det dags, weeeei! Det som en gång var en sjuk idé, långt bortom vettigt förstånd, blir sanning imorgon. Japp, nu bär det av till Skottland!

Vet ni varför det är så lite snö i Glasgow? -En miljon skottar..

Tåget går kl 06.00 och därefter kan allt hända. Allt. Möjligen återvänder jag aldrig, om det blir så att resan föregår min begravning vet ni vad som gäller på ceremonin. Tro inte att jag publicerade det inlägget av en ren slump, nejnej, jag har mina farhågor inför detta äventyr.


Hur som helst blir det en paus här på denna sida, dit jag ska finns inte Internet. Faktum är att minicall är det senaste modet. När jag flashar med min iPhone kommer skottarna tro att jag är Guds andra son. Eller nåt.

Tills dess, au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0