Vad i helvete?

Jag satt och kollade igenom mina e-postmeddelanden på hotmail. Jag upptäckte att jag hade skickat något som jag inte alls kände igen.

Till typ 50 mottagare har skickats från mitt e-postkonto:

dikkat!!
Adıkutlu ile webcamda olmak istermisin
Yüzbinlerce gerçek kişiler gerçek cinsel deneyimi arıyorlar
Ücretsiz hemen bir hesap yaratın sizde hayatınızın deneyimini yaşayın.
Size özel davet adresi


Och sen en länk till någon sida.
Det här har jag inte skrivit tänkte jag. Det är ju för fan turkiska. Jag talar svenska, engelska lite spanska. Inte turkiska.

Med Googles översättningsverktyg fick jag fram följande betydelse:

uppmärksamhet!!
Vill du webbkamera med Adıkutlu
Hundratusentals verkliga människor som söker verklig sexuell erfarenhet
Du är nu fri att skapa ett konto i din upplevelse av ditt liv.
Vi tar upp en särskild inbjudan
.

Det är inte så konstigt att jag alltid har fyra-fem förfrågningar när jag loggar in på MSN. Hotmail är väl inte kända för att ha hög säkerhet, men förstå vad som skulle kunna göras med fri tillgång till andras e-postkonton.

Lite läskigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0