Poeten

Känner ni till att jag äger en poetisk ådra?
Rykten vill göra gällande att jag är en avlägsen släkting till William Shakespeare, men jag brukar ta avstånd från det. Sonetter har aldrig riktigt varit min grej..

 

Det svåraste vad gäller poesi är att hitta inspiration. Poesi handlar ju i regel om kärlek - och helst obesvarad. Jag har ju mest besvarad kärlek i mitt liv och finner det därför svårt att konstruera något genuint.

 

Jag tänkte därför att om någon är intresserad av att få en liten text annekterad till sig så är det bara att höra av sig. Beroende på intresse kommer jag att välja ut någon att vara lite poetisk mot.

 

Då har man några alternativ, man kan antingen skriva nedan i kommentarsfältet, SMSa/MMSa till 0735809929 eller maila min assistent på [email protected]

Om någon jag inte känner så bra vill vara med får den/det gärna bifoga en bild för att jag ska få en liten uppfattning om vad jag har att göra med.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill ha en text annekterad ;)

2010-03-30 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0