Fyra återseenden och ett party

Neeej nu! Inte fyra. I brist på fantasi vill jag dock använda det vedertagna "Fyra bröllop och en begravning"-temat. Jag tycker det passar in.

Karin har anslutit till klubben som får handla på systembolaget, grattis till det! Nota bene! Karin väljer att inte handla själv på Systemet, även fast hon får. Istället får pappa göra det.

Jag finner återseenden intressanta. Jag hade byggt upp någon typ av förväntan över hur det skulle vara. Det skulle bli en kväll likt ingen annan.
Ni kanske inser mitt misstag snabbare än jag själv. Hela konceptet med återträffar är att man fortsätter där man har varit förut och bara umgås med de man tycker om. Det ska vara en kväll likt alla andra.

Där är charmen. Man träffar vänner som man tidigare känner väl, och de ska bara vara som de alltid har varit. Och i min mening uppfylldes det. Och jag är nöjd. Och alla är nöjda. Och konklusionen är ett lyckat party! Touché!

p-a-r-t-y? Because I gotta!



Kommentarer
Postat av: Karin

Bra att det uppfylldes :) Och tack!

2010-05-09 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0