Beirut!

Jag har hittat ett band jag gillar jättemycket. Det är så härligt när det händer. Jag minns när jag fann Coldplay. Det var som att hitta en ny vän.

Och vi tillbringar mycket tid tillsammans, jag och Coldplay. De följer med mig ut på mina långa promenader. De brukar till och med ligga med mig i sängen. Alltså.. ligga ner, inget annat. (sluta nu!)

Jag är så avundsjuk på barn för att de inte har gjort sådana upptäcker ännu. De som inte har hittat band som Coldplay, eller Bob Dylan, eller The Beatles eller de som inte har hunnit upptäcka Rachel Bilson. Fyfan vad hon är underbar alltså. PÅ ETT JÄVLA BRA SÄTT HÖRRNI!

Okej, innan det här spårar ur helt och hållet. Det här börjar likna en blogg, något jag vill undvika. Något som inte får hända. Nej, det är botten med folk som skriver hur de tycker om skådespelare i versaler.

BEIRUT, så heter det. Bandet alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0