Semester -11

Min sista semesterdag lider mot sitt slut. Och jag har myst med johan. Nästan varje dag, nedan följer några bilder från vår romantiska färd i solnedgången.

Har ni för övrigt lagt märke till en radikal förändring här på sidan? Jooo, MÅNGA fler bilder. Det är för att min försvunna kamera inte längre är försvunnen. Den är tillbaka. Den har varit på rundresa i halva Europa men slutligen har den hittat hem igen. SCORE.

n

Befälhavare

e up

Start bana 23

ygning

Mälaren

nlzf

Johan är högst koncentrerad.

r coola

Vi är tuffa. Väldigt TUFFA.

 n.klk

Romantik var det ju också! Här nånstans friade johan till mig. Jag sade nej. Stämningen var väl inte på topp efter det. Nej, det kan man inte säga.

lgbu

Sen sade jag att jag bara skojade. Då blev han superglad. Ser ni hans pskyobryt-leende? Så ser han typ alltid ut när han ser på mig. Förstå att jag måste leva med det i resten av mitt liv.

bkjb

Sen svängde vi. Då spydde johan i min väska. Om det berodde på svängen eller insikten i att vi ska leva tillsammans är fortfarande oklart. Jag har dock svårt att tänka mig att jag ska ha flugit orent..

Förresten är ni bjudna till bröllopet! 



Ni vet väl att jag driver? Jaa, något annat kan man inte förvänta sig.

Med andra ord, ni är inte alls bjudna. Vi ska gifta oss på tu man hand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0