Betraktelser i dimman

Är det någon som gillar rubriken? Det gör nämligen jag, den har en dubbeltydig mening som får mig att fnissa.

Jag observerar vissa saker när jag är på väg hem från Hässlös traditionella julmiddag. Jag dokumenterar dessa noga och kommer här dela med mig av det jag erfor.
Observera att jag skriver dessa saker precis när jag ser dem och därför är mycket impulsiv i mitt tänk, döm därefter.

Nu är det blött ute, jävla blött. Mina skor är inte vattentäta.

Vad är det för en idiot som är ute kl 23.50 i statens tjänst? Jävla idiot. Han vill inte köra mig hem, jävla narcissist. Han kan fara åt helvete. Varför vill han inte köra mig hem? Han kan omöjligt ha någonting att göra, den jäveln. Men det gör inget - jag äro glad ändå. Det är jag alltid.


Varför är hundmänniskor alltid trevliga? Jag träffade just en labrador och dess husse. Han var orolig för hundens välmående, det gör inget. (observera syftningsfelet)
Jag önskar honom godnatt och han önskar mig detsamma. NU måste jag kissa.

Den här bilden är slutet på min dokumentation, jag hade ingen kommentar till den igår kväll. Men den får väl tala för sig själv, en-bild-säger-mer-än-tusen-ord brukar det ju heta.

80 km/h, för en trygg miljö

Kommentarer
Postat av: Anonym

din svirare!

2008-12-14 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0