Ny grej!

Jag har börjat med en lite ny grej. När jag nu tar avsked av folk gör jag det som om det vore sista gången vi sågs. Som om jag skulle gå min banedag till mötes, som om jag åker iväg för att dö.

-Hejdå nurå, ha ett trevligt liv! Tack för tiden vi har haft. Lycka till med allt!

Och sen går jag. Det här är något som ingen finner särskilt lustigt, utom jag själv. Det är det jag är bra på, att driva med saker man kanske inte borde driva om.
Det här är i alla fall något som får mig att fnissa.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, jag skulle nog bli lite ledsen.. Det skulle kåännas som du aldrig ville träffa mig igen. så snälla gör det inte mot mig :)

Puss

2009-07-18 @ 19:44:26
URL: http://bdk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0