Jens är bäst

Jens Fjellström

Varje helg sitter jag bänkad framför Premier League-lördag.
Det börjar klockan 13.30 och fortsätter fram till 18.00.

Det händer ofta att jag sitter där för att se mitt älskade Liverpool, men det är inte bara när dem är med på dagordningen. Ibland kollar jag inte ens på matcherna i sig, men jag går dit i halvtid och förstudion till match.
Och varför?
-Joo, för där sitter Jens Fjellström. Världens bästa Jens.

Jens kan allt och han är så duktig och charmig och korrekt. Det gör att jag kollar bara för att höra hans analyser. Sedan är det väl givet att jag är intresserad av fotbollen också, men det blir lite av ett "two-in-one"-scenario.

Det är samma sak när jag läser Simon Banks krönikor i Aftonbladet. Han skriver ofta om den franska ligan och den skiter väl jag i, den är så sjukt ointressant.
Jag läser endast för att Simon Bank skriver som en gud. Hans texter tillfredsställer mig något enormt och de är en njutning att läsa.

Kommentarer
Postat av: mickan

SIMON BANK ÄR DEN BÄsTA!

2009-03-24 @ 22:06:45
URL: http://fkl.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg också! :D

2009-03-24 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0