Veckans händelser

Någonstans har jag en vetskap om att alla vill veta vad jag har för mig under veckorna. Det är då jag känner att det är lite av min plikt att förmedla den informationen.
Man kan säga att jag egentligen inte vill, att jag gör det enkom för att stilla eventuell nyfikenhet.

Måndag till tisdag var jag på konferangs. Det är så man uttalar det. Konferangs. Fram och tillbaka till Åland på en stor jävla båt. Det var, ehh,.. trevligt?! Och lärorikt? Och givande? Ni kanske undrar varför jag använder frågetecken. Det är för att jag själv inte vet, där ni!

Jag var faktiskt hemma på onsdagen. Man måste vara hemma och se över hemmet någon dag i veckan. Men klockan 20.52 satt jag på tåget. Då var jag för tredje gången den här veckan på vägen till hufvudstaden. Där bytte jag tåg och åkte till LUND.

Jag utnyttjade mitt intellekt till de antagningstester som hade lockat dit mig, hur utgången av dessa blir vet ingen. Inte än åtminstone.

Lördag kväll och jag sitter ånyå på tåget till Stockholm. 00.35 är jag framme i Västerås och där är jag nu. Där ni!

Och vad mer? Jo, där ni!


tåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0