Vad händer?!

Jag börjar på allvar bli lite orolig. De senaste veckorna har jag glappat rejält.

Flera gånger under min nattsömn vaknar jag till. Alltså, två eller tre gånger, ibland fyra. Och vad gör jag när jag vaknar? Det är alltid samma procedur; Jag sträcker mig efter iPhonen och kollar min mail. Vad är det för trams? Jag har blivit helt manisk vad gäller min e-post. Ständigt går jag in och kikar. Vill någon ha tag i mig, skicka ett mail för fan. Jag kommer svara inom en halvtimme, det garanterar jag. Både om natten och dagen.

Det huvudbry som stör mig mest är att min sömn blir avbruten. Jag vill sova.


Det här är bara en parentes, som möjligen går in under samma ämne. Har ni någon gång reflekterat över spänningen med att sms:a när man halvsover lite? När man vaknar morgonen efter vet man om att man har fört en diskussion men man kommer inte alls ihåg vad den handlar om. Då kan man läsa om allt och på nytt förundras över vad mottagaren har riposterat precis som man förundras över sina egna svar. Mycket kul!

hotmail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0