Veckans vackra visa (eller månadens kanske)

Yooo! Jag har inte så regelbunden uppdatering på detta format. Det är ju synd. Jag gillar nämligen formatet. Frågan som bör ställas är väl om det bara är jag som gillar det. När jag läsar andra bloggar lyssnar jag i princip aldrig på youtube-klipp. Jag tycker det är tråkigt. Men alla är inte som jag - tyvärr! För då hade väl världen varit en bättre plats. Eller sämre kanske. Det skulle vara mycket mer fotboll överallt. Inte så många reality-serier på TV, jag liksom gör inte dem.
Men nu ska jag sluta ta upp er tid med onödigt svammel.

Dagens kulturella bidrag har jag fått av en kompis. Tack JB!



Kommentarer
Postat av: JB

:D

2010-12-11 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0