Meddelande till kvinnor: Ni är fan elaka!

Sminkbutiker är verkligen ingen miljö för män. Där finns inget för oss. Inget alls.
Det är fullt av nyanser, speglar, små borstar och pennor och Gud vet allt.

Det är kvinnornas rike, deras hemmaplan. Endast där kan de triumfera i varje kategori. De stoltserar omkring och är liksom blasé.

Här kommer ett sjukt faktum:

De gillar när en man befinner sig i en sminkbutik. De nästan älskar det.


Varför är det så? -Joo, för att de för en gångs skull är i överläge. Här kan de mästra precis som de vill. Göra oss till åtlöje. Oss män.

Jag var inne i en såndär butik, ett stort misstag. Min kvinnliga vän gick runt och inspekterade och mumlade och log och grimaserade.
Hon hittade något som var av intresse.

"Åhh, Jesper, vad tycker du om den här?" Frågade hon. Hon sade det väldigt högt, så att alla i butiken kunde höra. De liksom stannade upp mitt i sitt värv, för att invänta mitt svar.
Jag kunde inte ignorera detta, ett svar var oundvikligt.

"Ehh, joodå, det ser väl fint ut." Sade jag och visste vad som väntade.

Samtliga inne i butiken fnissar åt detta. Ett sorts elakt fniss. Jag vet precis vad de tänker.
"Ha-ha, män! När ska de lära sig?! Ha-ha!"

Sen är de så jäkla nöjda med sig själva. Det gör väldigt irriterad.

Djävulskvinnor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0