Bara för utmaningen

Känner ni ibland att ni har lite för lite utmaning i er vardag? Det gör jag.

Det är vid de tillfällena jag beslutar mig för att göra saker och ting lite svårare. Som att aldrig tända lampan i badrummet till exempel. Det är spänning hörni!

Det blir helt mörkt inne i badrummet när dörren är stängd. Alltså, helt mörkt.

Jag ska dock erkänna att jag brukar trycka på knappen till handdukstorken, för att ha en referens. Men den lyser inte upp mycket, nej, det gör den inte.

badrum

Här är den lilla ljuspunkten som finns.

badrum

Här syns lampan i mörkret, men i övrigt är det becksvart.

Då mina vänner, då!

Då är dagens spänning avklarad! Det är lite klurigt inne i duschen och det har hänt mer än en gång att jag tvålar in kroppen med schampo eller har tvål i håret, men det är sånt man får leva med.
Det är lite klurigt att urinera också, men man får ehh, känna sig fram lite..

Prova själva nån gång vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0