En idiot som inte riktigt förtjänar sitt epitet

Jaha, vad menar han nu då? Jespern.

Först och främst - att tala om sig själv i tredjeperson, inte okej! Men det passar på något sätt in just här. Ett inlägg fullt av egoism och skeva självuppfattningar. Eller framför allt, EN skev självbild.

Jag har några foton som jag skulle vilja dela med mig av. Jag ska inte kommentera dem riktigt än, ni ska själva få göra era tyckanden. Jag vill inte indoktrinera er från början (inte den här gången).

Okej, vi kör. Granska dessa bilder noggrant nu!

m
m
m
m

Tycker ni det här verkar vara en soft snubbe? En skön lirare?

Den här killen heter Marcus. Marcus har lagt upp dessa bilder som profilbilder på Facebook. Han har alltså gjort det frivilligt. Ingen har tvingat honom till detta.

Jag kan inte med ord beskriva vad jag tycker om det här.
Hur kan man ha en sån skev självbild? Marcus har inte gjort det här på ett skämtsamt sätt, med ironi, nej! Han tycker detta är snyggt. Han är en extrem-narcissist. Enligt honom själv är han det bästa som har hänt världen.

Jag blir på allvar illa berörd av detta, det är beklämmande att se på! Det här kan vara det värsta jag någonsin har fått ta del av. Jag kan inte ens skratta åt det, flina hånfullt. Nej, jag mår bara dåligt.

Kolla på den nedersta bilden igen. Han har tagit sig tid att gå ut i skogen, knäppt upp sin skjorta och där står han som om han är nån jävla modell. Och med den tveksamma kroppen. Det är bedrövligt.

Någonstans kan man inte låta bli att tycka synd om Marcus. Varför har han blivit så här? Det är därför det är tveksamt om idiot är en passande beskrivning av honom. Möjligen ska man bara acceptera att han är så och gå vidare i livet, helst blockera hans bilder på något sätt bara.

Kommentarer
Postat av: Melamed

Hahahahaha, asså jag gråter!! Skadeglädje, jag älskar det! Jag älskar att hata!!

2010-03-06 @ 18:00:47
Postat av: josefine

moget?

2010-03-07 @ 13:01:46
Postat av: jeppster

både ja och nej, mest nej. men ändå..

2010-03-07 @ 13:35:37
Postat av: Emma

Jesper vi kommer inte skratta åt någon förrän vi får jämföra med liknande bilder på dej!



För det andra är det aldrig speciellt coolt eller stimulerande att kissa utanför.



Och för det tredje vill jag verkligen inte vara folkbokförd i Stockholm.



För det femte har jag nu faktiskt äntligen lärt mej Indiens flagga..

Och slutligen skulle jag vilja ha lite råd om ungefär när man får slå ner små barn som skriker på tåg?

2010-03-07 @ 19:36:03
Postat av: emelie

Vad håller du på med?

2010-03-11 @ 19:56:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Jeppster

Varför skriver du alltid Martinas email, Emelie?

2010-03-11 @ 20:34:59
Postat av: Niklas Larsson

På nåt sätt gillar jag det ändå.

2010-03-13 @ 19:34:42
Postat av: Jeppster

Nej, Niklas, jag vänder mig verkligen emot. Fast det har du nog förstått :P

2010-03-13 @ 20:32:35
Postat av: Chrismeister

Jag vet inte om jag ska skratta eller ta tjejernas parti. Jag tror det blir att skratta, ingen förväntar sig något annat från mig !

2010-03-16 @ 00:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0