Svar till Emma Nilsson-Fjellström

För det första, jag förstår att det är svårt för en tjej att förstå spänningen i att besöka badrummet i mörkret, det är ju inte riktigt samma sak för er. Jag menar att det är värt risken att kissa utanför, allt för spänning.

För det tredje kommer jag inte visa upp någon typ av bilder liknande de som finns längre ner, inte heller kommer jag att utsätta någon för persen att fotografera mig (och nej, iPhone har ingen självutlösare)
Och jag sa heller inte att någon skulle skratta, endast acceptera.

För det fjärde kan det väl vara praktiskt att vara folkbokförd där man faktiskt bor, så möjligheten finns att man kan skicka brev till dig. På mitt jobb hade jag rasat om jag fick en massa returpost bara för att du vägrar använda adressändring.

För det sjätte kanske det har noterats en oregelbunden numerisk ordning i dessa, ska vi säga påståenden, detta är för att folk som härstammar från Skövde med omnejd ska förstå vad som sägs - de använder nämligen inte en helt logisk ordning i uppräknanden av olika slag. Man ska inte prata om päron med en äppelodlare..

För det sjunde får man slå till barn precis när man vill. Faktum är att jag skulle vilja uppmana folk att alltid medföra någon typ av hårt, trubbigt föremål på det att man kan slå ner de små jävlarna skulle det behövas.

Och på tal om folk från Skövde med omnejd, Rolf i Falköping upplyste mig om att det var en bra idé att slå på radion innan jag gjorde en TGL. Alltså en klubbflygare som säger att jag ska använda radion. Ironin i det.
IRONIN.I.DET.

Kommentarer
Postat av: Kranskullan från Köping

Emma? Pratar vi om samma Emma? Hon som nu klippt av sig sitt böljande hår och stramat upp sin stil , flyttat till Göteborg och pluggar numera nationalekonomi på HANDELS

2011-03-07 @ 17:07:38
Postat av: Jeppster

Nej, jag tror minsann att du menar en annan emma. Min emma bor visserligen i Gbg men hon pluggar på europaprogrammet med inriktning statsvetare. Hon förkastar allt som har med handels att göra.

Vidare kan jag knappast påstå att hon har stramat upp sin stil särskilt mycket. För mig är hon samma gamla vanliga Emma!

2011-03-08 @ 06:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0