Humor! (?)

Okej, det finns säkert någon som har väntat.

Jag har skickat ett anonymt brev. Det är något jag finner väldigt roande! Kolla på dessa bilder nu!!

brev

Och jag har förstås några närbilder..

brevet

Och på ett fint brunt kuvert..

kuvert


Mottagarens statusuppdatering på Facebook:

"Haha, jag fick en helt underbar överraskning idag! Vet inte riktigt från vem, men jag har mina aningar! Iallafall, tack! :)"

Jag tycker faktiskt att det är hedrande att jag inte har blivit misstänkt för detta! Gör mig lite extra glad liksom.



Kommentarer
Postat av: Melamed

HAHAHAHAHAHAA, OFTA DU INTE SA NÅGOT!! Smögen berättade om det här inlägget! :D Du är underbar mannen! tråkigt att du missade min Halloweenfest, vi får se till att träffas och hitta på något snart! kanske en tripp till merseyside?

2010-10-31 @ 10:19:34
Postat av: jeppster

secrecy is my middle name.. plus att det är mycket roligare om du får gå och klura på vem det kan vara!

merseyside, kanske det =) ska kika på lite resor!

2010-10-31 @ 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0