Pay the price or stick to rice

Hur man säger ingenting med 150 ord (och jaa, jag har räknat) :

Jag har nu, i ca 40 minuter, stirrat på min laptop-skärm. Med händerna ovanför tangentbordet.

Men jag får inte till något. Jag vill SKAPA. Igår satt jag och klickade runt på olika sidor och försökte inspireras. Jag tänkte att idag skulle min vänstra hjärnhalva, min kreativa sida, ha uppfunnit något. Besvikelse.

Jag har endast kommit på en sak! Och det är rubriken, visst är den festlig? Nehe? Det tycker ni inte? Era otacksamma as. Här har jag myntat ett eget uttryck som ni inte uppskattar... Illa.

Hur som helst kom jag på det för någon kväll sedan och tyckte att det var så himla välfunnet. "WOW!" tänkte jag för mig själv. Och jag kunde sätta in det i nästan vilket sammanhang som helst och det fungerade.

Och nu .. ? Nu hittar jag inget sammanhang. Bra jeppe! Bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0