Den STORA dagen i bilder (igår alltså)

Jo, väldigt stor var den. För jag skulle på personlig intervju, viktigt! Hur den gick? -Svårt att säga. Inte dåligt åtminstone.

gon

Eftersom jag har semester fick jag en härlig sovmorgon! (och ni som känner mig kanske vet att jag egentligen vaknade 06.30 i vanlig ordning och fick vänta med att fotografera..)

bet

Jag gick till vardagsrummet och ägnade några sekunder åt mina kära kollegor som satt och jobbade. Men det var inte många, 7-8 på sin höjd. Sekunder alltså.

ost

Dagen till ära åt jag frukost. Jag ville ju inte intervjuas på fastande mage, nej, det är aldrig bra.

a

Sen blev jag så nervös att jag helt glömde bort att dokumentera med bilder. Det kan ha varit därför i alla fall.. Nästa bild föreställer alltså Nicoles väska och hennes medfarna kalender. Hon var på jakt efter ny och sorterade in alternativen i olika kategorier: Inte, nja eller funkar helt okej. Nu fanns det bara en som funkade helt okej så det fick bli den.

kson

Jag fångade det inte riktigt på bild men här är Nicole VÄLDIGT lättad över att ha hittat en kalender som funkar helt okej. Hon hävdar att kalendern är allt för henne. Att hon utan kalender skulle vara som Tarzan utan lianer, som himlen utan stjärnor, som en spårhund utan luktsinne.. jaa, ni förstår. Den är väldigt viktigt för henne.

ind

Såhär ser det ut när man läser blindskriftskartan över stationsområdet.

läser

Och här nån som inte kan läsa blindskrift men är glad ändå.

nlohno

Sen smygfotade jag William när han gick hem i regnet.

afa

Det var mycket kul. Faktum är att det nog var det roligaste på hela dagen igår. Ni förstår att jag har det härligt på min semester.

Idag har jag shoppat, köpt två par skor, ett par byxor och en skjorta. Det tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av, varför jag tycker så vet jag inte. Och nu ska jag gå iväg och köpa gifflar. För det är gott och jag har semester. Då får jag göra sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0