Mer sommar

nkjafn

Midsommarfull. Som månen fast med fötterna på jorden.

rah

Skottlandsresans kanske bästa öl-paus!

hafh

Tre glada grabbar på en färja. Och en cool till höger.

sgh

Okej, här är den godaste ölen på resan. Helt klart. Efter fem mils cykling över berg och genom dal. Lokalproducerad, går under namnet Oban Bay Skinny Blonde.

ngsklgdn

Berg har kanske något annat i tanken. Bara en gissning.

zjgf

Självutlösare. Synd att jag förstör en annars ganska trevlig bild. Hade liksom inte räknat med de andras seriositet.

aher

Ni kanske har sett den tidigare.. Men den är ju fantastisk.

hjohsdg

V08s studentvagn. Mycket fin! Jag undrar om jag var den enda personen de kände igen i hela Västerås för de blev helt tokiga vid åsynen av mig.

ahfh

Det är Jens och Adam. Eller Bill. Och Bull. Välj själv.

areja

Och här har vi FELIX! Eller Frans kanske. Ni får välja här också.

tauaer

Och Magnus. Eller Jonas.

rae

Här är killarna som hatar det hostel som nekade oss bara för att vi gick ut diskuterade hur vi skulle göra. Vi var dessutom desperata i vårt sökande efter boplats. David gjorde inbrott på en toalett lite senare. Han var också desperat.
Men just här är det mot hostelägaren. Fan ta henne.

arye

Det är ju SKÖNA glajjor. Visst?

<fhd

Vi tar denna igen! Bara för att den är så härlig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar hur lång din näsa ser ut på näst sista bilden när glajjerna sitter i överkant. Graciöst.

2011-03-08 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0