Min beef med I d a

Minns ni tjejen som jag outade i höstas?

Alltså, det var ju inget speciellt. Ännu en iakttagelse av mig i egenskap av samhällskritiker. Jag kommenterade bara hennes egen självbild och undrade högt huruvida den var skämtsam eller bara tragisk. Som jag gör. Jag undrar ju sånt.

Tjejen har nu hört av sig till mig privat. Hon hävdar att hon inte längre vill vara en del av det här. Och det är ju synd. Men det är sånt jag får respektera. Någonstans är jag ändå ansvarig utgivare för denna sida och jag har väl därtill ett ansvar att göra mina läsare till lags. Eller.. Alltid är det inte så, men ibland.
Värt att tillägga är kanske att hon har bekräftat att det var ett skämtsamt svar och hon verkar faktiskt vara en helt okej tjej. Ung, men okej.

Jag tycker inte om att radera material som redan är publicerat. Det hör ju till historien och arkivering är viktigt! Så jag tänker inte ta bort inläggen. Däremot kommer jag att omlokalisera dem så att de fortfarande är någorlunda tillgängliga.

Vill man ta del av inläggen är det alltså möjligt. Livet är fullt av möjligheter säger man ju! Då skickar man ett mejl till min assistent så letar hon fram det ni önskar. Svårare än så är det inte!

Skicka förfrågan till: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0